SEO داخلی چیست؟
به هرگونه فعالیتی که در صفحات سایت به منظور بهبود رتبه سایت در نتایج گوگل انجام می شود ، بهینه سازی داخلی سایت یا SEO در صفحه گفته می شود. دلیل اهمیت سئوی داخلی این است که با این کار موتورهای جستجو مانند گوگل درک بهتری از سایت شما خواهند داشت. هر چه ساختار سایت بهتر باشد و کاربران بیشتری به آن علاقه مند شوند ، گوگل بیشتر به آن سایت توجه می کند.

این مقاله یک راهنمای جامع برای سئوی داخلی و نحوه بهبود سئوی داخلی سایت شما است. با ما بمان.

سئو داخلی چیست و چرا اهمیت دارد؟
تفاوت سئوی خارج از صفحه و سئوی داخلی چیست؟
همه عوامل م inثر در سئو داخلی یا داخلی مربوط به عناصر داخل وب سایت شما است. عوامل داخلی شامل ساختار فنی (کیفیت کدگذاری) ، محتوای نوشتاری و بصری و کاربرپسندی وب سایت شما است.

از طرف دیگر ، نمایندگان خارج از صفحه ، با مواردی که در خارج از سایت شما اتفاق می افتد ، مانند پیوند خارجی ، فعالیت در رسانه های اجتماعی و سایر فعالیت های بازاریابی مرتبط هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می شود مقاله سئوی خارجی سایت را مطالعه کنید.

تفاوت بین OFF PAGE SEO و SEO در صفحه چیست؟
عوامل مهم در سئو داخلی چیست؟
اکنون که با مفهوم سئو داخلی یا سئوی صفحه آشنا شده اید ، زمان آن رسیده است که سئوی داخلی سایت را بهبود بخشید. برای این کار باید نکات مهم سئو داخلی را بدانید.

نقش متا برچسب ها در بهبود سئوی داخلی سایت
می توان گفت یکی از مهمترین عوامل در سئوی داخلی صفحات متا تگ هستند. البته برخی از آنها دیگر مانند گذشته مفید نیستند ، اما اگر از آنها به درستی استفاده کنید ، ترافیک وب سایت شما بهبود می یابد.

متا تگ ها به خزنده های موتور جستجو کمک می کنند تا موضوع صفحه شما را بهتر درک کنند.

عناصر م inثر در SEO داخلی یا ON PAGE SEO
متا تگ ها شامل موارد زیر است:

برچسب های عنوان: برچسب عنوان یا تگ عنوان یکی از مهمترین برچسب هایی است که هنگام ایجاد صفحه باید بنویسید. برچسب عنوان چیزی است که در صفحه نتایج Google به مخاطبان نشان می دهید. در این برچسب بیش از 70 کاراکتر قابل نوشتن نیست.
توضیحات متا: توضیحات متا در واقع متن خلاصه صفحه شما است تا کاربر بداند در این صفحه با چه محتوایی روبرو می شود. طول این محتوا نباید بیش از 170 کاراکتر باشد تا در نتایج جستجو و زیر برچسب عنوان به درستی نمایش داده شود. (برای اطلاعات بیشتر در مورد توضیحات متا ، بخوانید توضیحات متا چیست)
روبات ها: با این تگ ، به ربات های خزنده گوگل می گویید که صفحه مورد نظر خود را ایندکس کند یا خیر.
نحوه نمایش برچسب ها و توضیحات عنوان در سرصفحه
بهینه سازی URL
ساختار URL بخشی از SEO داخلی است. با توجه به به روزرسانی های جدید گوگل ، آدرس صفحه شما از قبل مهمتر است. ویژگی های یک URL خوب عبارتند از:

آدرس اینترنتی کوتاه
از کلمات کلیدی در URL استفاده کنید
تاثیر عنوان برچسب در SEO داخلی سایت
محتوای خود را سئو کنید. چرا مردم از وب سایت شما بازدید می کنند؟ به احتمال زیاد به دلیل اطلاعاتی که ارائه می دهید و آنها به دنبال آن هستند. بنابراین باید محتوایی بنویسید که از هر نظر مرتبط است و کاربران آن را دوست دارند. یکی از عواملی که گوگل در محتوای شما به دنبال آن است ، تگ های عنوان است. می توانید در برچسب های عنوان مدیریت کنید. عنوان برچسب ها در واقع تعیین می کند که عناوین اصلی محتوای شما چیست و عناوین کلیدی را از بقیه متن جدا می کند.