اکثر روش های بازاریابی آنلاین ، مانند تبلیغات و بازاریابی ایمیلی ، تا زمانی که از آنها به طور مداوم استفاده کنید ، ارزشمند هستند و به محض اینکه تجارت خود را متوقف کنید ، با کاهش یا از دست دادن آن کانال بازاریابی مواجه خواهید شد ، اما بازاریابی محتوا و SEO برای کسب و کار. کار شما ارزش افزوده پایداری ایجاد می کند که حتی برای مدت طولانی حتی برای شما سودآور خواهد بود ، حتی بعد از اینکه فعالیت های خود را متوقف کرده اید.

موفقیت در سئو به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد ، اما دستیابی به آن بسیار پایدار خواهد بود و برای مدت طولانی به یکی از مهمترین کانال های بازاریابی شما تبدیل خواهد شد. برای رسیدن به این نقطه ، ما باید استانداردهای SEO را به درستی بشناسیم ، سپس مهمترین فعالیتهایی را که باید برای موفقیت در SEO انجام دهیم مرور می کنیم.

چرا SEO بسیار مهم است؟
63000 جستجوی گوگل در ثانیه انجام می شود.
61 درصد از مشاغل جهان SEO و بازاریابی محتوا را مهمترین روشهای بازاریابی خود می دانند.
به طور متوسط ​​41 درصد از هزینه های بازاریابی شرکت ها به صورت آنلاین هزینه می شود.
46 درصد از جستجوهای Google به مشاغل محلی اشاره دارد.
نرخ تبدیل مشتری و هزینه SEO کمتر از سایر روشها است.
اطلاعات آماری در مورد ارزش بازاریابی SEO
بهترین راه برای یادگیری و پیاده سازی سئو چیست؟
مطالعه دیدگاه متخصصان در پاسخ به این س SEOال که SEO چیست مجموعه ای از اطلاعات و داده های تخصصی را در اختیار ما قرار می دهد ، اما نتیجه گیری از آن و دستیابی به یک استراتژی عملی کمی پیچیده به نظر می رسد. ویدئوی زیر توسط مهندس امین اسماعیلی در دوره سیزدهم کندو ارائه شده است که روند یادگیری سئو از داده تا دانش را توضیح می دهد. در این ویدئو ، تعاریف متخصصان SEO از این مفهوم به عنوان اطلاعات اولیه استفاده شده است.

 

در یک نگاه ، بیش از 200 فاکتور مختلف توسط ربات های گوگل بررسی می شود تا رتبه بندی صفحه در نتایج جستجو مشخص شود. اما اگر کمی دقیق تر همانطور که در فیلم بالا ذکر شد نگاه کنیم ، می توانیم این موارد را به 5 دسته اصلی تقسیم بندی کنیم که عبارتند از SEO ، استراتژی ، تولید محتوا ، ایجاد لینک و تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی.

1- سئو ، ستون فقرات سایت شما شکننده است!
به جرات می توان گفت مهمترین و م effectiveثرترین عامل برای موفقیت یک سایت توجه به استانداردهای SEO هنگام طراحی و کدگذاری آن است. برای درک محتوای صفحه ، ابتدا Google باید به آنها دسترسی داشته باشد و این راه دسترسی مستقیماً به ساختار سایت شما و نحوه کدگذاری آن بستگی دارد.