مشاوره سئو

مشاور سئو

۳ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

بهترین مشاور سئو کیست؟ مقایسه 5 سایت مشاوره سئو ایرانی!

مشاوره سئو چیست؟

اکثر مدیران وب سایت هایی که علاقه ای به واگذاری وب سایت خود به سئو ندارند ، باید در مواقع مختلف از بهترین مشاور سئو برای کسب نتایج بهتر کمک بگیرند. در جلسات مشاوره SEO ، کار SEO که باید از تخصص و تجربه بالایی در انجام این فعالیت برخوردار باشد ، وب سایت را از جنبه های مختلف بررسی کرده و مدیر وب سایت را از مشکلات ، ضعف ها و نقاط قوت آن مطلع می کند.

اما یک نکته و البته یک سوال مهم ؛ اگر کلمه مشاور SEO را در گوگل جستجو کنیم ، در صفحه اول حدود 10 سایت را می بینیم ، اما برای دریافت بازخورد بهتر باید به کدام مشاور SEO مراجعه کنیم؟

مشاور سئو ؛ بهترین کیست؟

در این مقاله قصد داریم به این س exactlyال دقیق پاسخ دهیم. ما قصد داریم بهترین وب سایت ها و مشاوران معتبر سئو وب فارسی را بررسی کرده و رزومه آنها را در اختیار شما قرار دهیم. به این ترتیب می توانید تصمیم بهتری در مورد انتخاب خود بگیرید. علاوه بر این ، در پایان توضیحاتی در مورد مشاوره رایگان SEO (!) و سایر مفاهیم مرتبط ارائه می دهیم. با ما بمان:

آنچه در این مقاله خواهید آموخت نشان دادن موضوعات است

بهترین مشاور سئو وب فارسی کیست؟

مشاوره سئو وب فارسی
برای تعیین اینکه بهترین مشاور SEO در وب فارسی کیست ، باید در بهترین حالت به سراغ مشتریان هر مشاور برویم که قطعاً غیرممکن است. بنابراین ، ما سعی می کنیم با نکاتی مانند:

نمونه کارها،
تجربیات،
اعتبار،
قیمت
و…
مشاورانی را که سایت آنها در صفحه اول Google قرار دارد بررسی کنید و آن را در اختیار شما قرار دهند.

1_ مشاوره SEO از پویا مارکتینگ

پویا مارکتینگ یکی از وب سایت هایی است که خدمات ، آموزش و مشاوره سئو را ارائه می دهد. تیم پویا مارکتینگ متشکل از افرادی مانند  است. این مجموعه حدود 3 سال است که با فعالیت ها و خدمات آموزشی رایگان و غیر رایگان در وب فارسی شناخته شده است. از جمله فعالیتهای آموزشی این مجموعه ، برگزاری چندین دوره تخصصی SEO 50 ساعته است. علاوه بر این دوره ، دوره های حضوری و غیرحضوری دیگری نیز با موضوعاتی مانند:

افزایش فروش ،
تبلیغات،
بازاریابی ایمیلی،
مربیگری مشاغل اینترنتی ،
راه اندازی کسب و کار آنلاین (0 تا 100)
 آموزش رایگان برای راه اندازی کسب و کار آنلاین
و…
قالب سئو وردپرس ؛ 7 قالب وب سایت سئو وردپرس برتر
توسط این مجموعه برگزار می شود. در گذشته ، تیم آکادمی فارین با نام "مدیران سایت" کار می کرد و چند ماهی است که وب سایت آکادمی فارین را با رویکرد تخصصی تر آموزش راه اندازی کرده اند. نمونه هایی از پروژه های SEO انجام شده توسط آکادمی فارین عبارتند از:

سایت سئوی قطار فدک
Goldiran SEO
سئو تایوان
سئو سایت مطالعه شریف
وب سایت مدرسه لئونارد ،
و…
علاوه بر این پروژه ها ، می توانید بقیه پروژه های سئو آکادمی فارین و مدیران سایت را در این لینک مشاهده کنید. از جمله خدماتی که در جلسه مشاوره سئو با پروفسور امین هاشمی به شما ارائه می شود ، موارد زیر است:

بررسی و تحلیل کامل وب سایت شما از نظر SEO داخلی ، خارجی و فنی ، که البته قبل از شروع جلسه انجام می شود و زمان آن را کاهش نمی دهد ،
ارائه راه حل های تخصصی برای رشد سریعتر سایت در نتایج جستجو ،
ارائه برنامه ای برای پیوند خارجی سایت ،
دلایل افزایش رتبه رقبا را بررسی کنید و آن را به شما اطلاع دهید ،
ارائه راه حل های تخصصی برای افزایش نرخ تبدیل (CRO)
برای افزایش نتایج Google خود ، راه حل های ارزان ، متوسط ​​و گران قیمت ارائه دهید ،
حتی پس از جلسه نیز پشتیبانی کنید!
و…
قیمت هر جلسه مشاوره سئو و بهینه سازی این مجموعه 300 هزار تومان است که البته همانطور که گفتیم در این یک ساعت زمانی برای بررسی وب سایت شما صرف نمی شود و سایت شما قبل از جلسه تحلیل می شود.

س :ال: آیا راهی وجود دارد که ما بتوانیم نمونه توصیه های سئو امین هاشمی را ببینیم؟ بله ، ما در پایان مقاله با عنوان "مشاوره رایگان سئو" به این سال پاسخ خواهیم داد. اگر علاقه ای به مشاهده خدمات مشاوره SEO سایر مجموعه ها در ادامه مقاله ندارید ، می توانید بر روی این پیوند کلیک کرده و به انتهای صفحه بروید و پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

همچنین می توانید نمونه ای از تحلیل سئو سایت فروشگاهی توسط پویا رزمدیده را در این پیوند مشاهده کنید. برای دریافت خدمات مشاوره SEO از آکادمی فارین با این شماره تماس بگیرید:۰۹۹۰۵۰۷۷۹۲۶

2_ دریافت خدمات مشاوره سئو از وب سایتوب سیما

یکی از وب سایت های معروف و معتبر در زمینه خدمات سئو است که چندین سال است در این زمینه فعالیت می کند. اغلب ، این تیم و مجموعه به دلیل آموزش SEO خود شناخته می شوند. وب سیما تعداد زیادی مقاله رایگان آموزش سئو را در وب سایت خود آماده کرده است و حدود 5 تا 6 دوره غیر رایگان در این زمینه را به طور منظم برگزار می کند.

تیم وب سایت تحت مدیریت برادران اسماعیلی فعالیت می کند. متأسفانه ما هیچ نمونه کار SEO را در وب سایت پیدا نکردیم و همه نمونه کارها در زمینه طراحی سایت بود.

بهترین افزونه های کش وردپرس کدامند؟

با توجه به متنی که در صفحه مشاوره سئو وب سایت نوشته شده است ، خدماتی که این مجموعه در زمینه مشاوره سئو ارائه می دهد عبارتند از:

تعیین استراتژی بازاریابی محتوا ،
آموزش سئو ،
روند خرید و سایر مسائل موجود در سایت را بررسی کنید ،
تجزیه و تحلیل سایت،
و…
متأسفانه در این وب سایت هزینه مشاوره سئو ذکر نشده است ، اما مطمئناً با توجه به مارک شناخته شده ای که دارند ، برای دریافت مشاوره این تیم باید هزینه زیادی بپردازید. در نهایت ، Websima انتخاب خوبی برای دریافت مشاوره سایت SEO از نظر ما است.

3_ دریافت خدمات مشاوره سئو از سایت khadamatseo

خدمات مشاوره سئو

khadamatseo سایت دیگری در صفحه Google در مورد کلمه مشاور SEO است. طبق آمار ارائه شده در صفحه خدمات مشاوره این وب سایت ، تعرفه دریافت خدمات مشاوره SEO از آنها در 3 طرح امکان پذیر است:

طرح اولیه ،
طرح کسب و کار ،
طرح پیشرفته
تفاوت این 3 طرح در اندازه وب سایت مورد نظر است. هزینه طرح اول 450 هزار تومان در ماه ، طرح دوم 950 تومان در ماه و آخرین برنامه 1 میلیون و 500 هزار تومان در ماه است. خدمات SEO و بهینه سازی ارائه شده در این برنامه ها عبارتند از:

توصیه انتخاب کلمات کلیدی ،
تجزیه و تحلیل SEO ماهانه یا هفتگی ،
ارائه برنامه کاری ،
تحصیلات.
متأسفانه ، هیچ آماری در رابطه با نمونه کارها SEO در این وب سایت پیدا نکردیم. همچنین ، هیچ صفحه ای در مورد ما در این سایت وجود نداشت تا بدانید آیا تیم یا شخصی در پشت این سایت وجود دارد یا خیر. به این دلایل ، ما نمی توانیم در مورد صحت یا عدم اثربخشی این برنامه های مشاوره سئو اظهار نظر کنیم. طبق اطلاعات موجود در صفحه تماس با ما ، دفتر این سایت در شهر کرج واقع شده است.

اطلاعات خاصی در مورد این خدمات در سایت ارائه نمی شود و برای اطلاعات بیشتر باید با تیم G-Ads تماس بگیرید. ما همچنین هیچ نمونه ای از خدمات SEO را در این سایت مشاهده نکردیم.

5_ مشاوره سئو از سایت سئوکار

مشاور سئو و سئو

سایت سئو یکی از قدیمی ترین وب سایت ها در زمینه خدمات سئو است. اگر کلمات مرتبط را در گوگل جستجو می کنید ، این وب سایت اغلب در صفحه اول قرار می گیرد.

 

وب سایت Seocar توسط تیمی مدیریت می شود که ما اطلاعات خاصی در مورد اعضای آن نداریم و هیچ چیزی در مورد آن در صفحه در مورد ما نوشته نشده است. دفتر این تیم در تهران است. در اینجا چند نمونه از این وب سایت آورده شده است:

با توجه به اطلاعات ارائه شده در صفحه نمونه کار این سایت ، SEO با سایت هایی مانند:

افق کوروش (تولید محتوا)
تخفیف (سئو + مشاوره سئو)
خبرگزاری فارس (SEO)
گیمفا (مشاوره و آموزش سئو)
و…
همکاری کرده است. البته کلمات کلیدی این وب سایت ها اغلب کلمات چندان دشواری نیستند ، اما این واقعیت که سایت های ذکر شده با این شهرت بالا با تیم SEO همکاری داشته اند ، مطمئناً یک نقطه عطف و یک نقطه مثبت در کارنامه آنها است. بنابراین احتمالاً می توانید با این مجموعه مشاوره SEO مناسب را دریافت کنید. متاسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت مشاوره سئو وب سایت در صفحه مورد نظر وجود ندارد.

مشاوره رایگان سئو

مطمئناً می دانید که به طور معمول هیچ مجموعه ای حاضر نیست وقت و انرژی خود را صرف ارائه مشاوره رایگان SEO کند. اما در ادامه می خواهیم روشی را به شما معرفی کنیم که بتوانید از مشاوره رایگان سئو با کیفیت مناسب بهره مند شوید!

آقای سید محمد امین هاشمی ، مدیر وب سایت آکادمی فارین ، در کلیه س questionsالات و پاسخ های آنلاین خود به صورت کاملاً تخصصی ، به سوالات کاربران در مورد SEO و بازاریابی دیجیتال پاسخ می دهد. شما عزیزان می توانید سوالات تخصصی خود را در مورد سئو در این قسمت بپرسید و در کمتر از 24 ساعت پاسخ را از استاد امین هاشمی دریافت کنید. (برای مثال ، این 3 صفحه پرسش و پاسخ و پاسخ کامل را ببینید: صفحه اول ، صفحه دوم ، صفحه سوم)

البته ، ما هنوز باید به این نکته اشاره کنیم که مطمئناً نباید انتظار داشته باشیم که تمام سوالات خود را از طریق مشاوره رایگان SEO دریافت کنیم. اما علاوه بر راه حل فوق ، می توانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام آکادمی فارین ، در استوری پرسش و پاسخ شرکت کرده و پاسخ تمام سوالات خود را دریافت کنید. گاهی اوقات فعالیت های پرسش و پاسخ تخصصی در صفحه اینستاگرام وجود دارد که می توانید به صورت رایگان به آدرس سایت خود ارسال کنید تا پاسخ های دقیق تری در مورد SEO و بازاریابی دیجیتال دریافت کنید. امیدواریم از خواندن این مقاله در مورد SEO و مشاور بهینه سازی سایت لذت ببرید.

برخی از سوالات متداول

برای تعیین بهترین مشاور سئو باید به چه نکاتی توجه کنیم؟
برای انتخاب مشاور سئو ، موارد زیر باید در نظر گرفته شود:

نمونه کارها،
تجربیات،
اعتبار،
قیمت

منبع: https://neilpatel.com/blog/seo-consulting/

 

موافقین ۰ مخالفین ۰

سئو داخلی چیست؟

 SEO داخلی چیست؟
به هرگونه فعالیتی که در صفحات سایت به منظور بهبود رتبه سایت در نتایج گوگل انجام می شود ، بهینه سازی داخلی سایت یا SEO در صفحه گفته می شود. دلیل اهمیت سئوی داخلی این است که با این کار موتورهای جستجو مانند گوگل درک بهتری از سایت شما خواهند داشت. هر چه ساختار سایت بهتر باشد و کاربران بیشتری به آن علاقه مند شوند ، گوگل بیشتر به آن سایت توجه می کند.

این مقاله یک راهنمای جامع برای سئوی داخلی و نحوه بهبود سئوی داخلی سایت شما است. با ما بمان.

سئو داخلی چیست و چرا اهمیت دارد؟
تفاوت سئوی خارج از صفحه و سئوی داخلی چیست؟
همه عوامل م inثر در سئو داخلی یا داخلی مربوط به عناصر داخل وب سایت شما است. عوامل داخلی شامل ساختار فنی (کیفیت کدگذاری) ، محتوای نوشتاری و بصری و کاربرپسندی وب سایت شما است.

از طرف دیگر ، نمایندگان خارج از صفحه ، با مواردی که در خارج از سایت شما اتفاق می افتد ، مانند پیوند خارجی ، فعالیت در رسانه های اجتماعی و سایر فعالیت های بازاریابی مرتبط هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می شود مقاله سئوی خارجی سایت را مطالعه کنید.

تفاوت بین OFF PAGE SEO و SEO در صفحه چیست؟
عوامل مهم در سئو داخلی چیست؟
اکنون که با مفهوم سئو داخلی یا سئوی صفحه آشنا شده اید ، زمان آن رسیده است که سئوی داخلی سایت را بهبود بخشید. برای این کار باید نکات مهم سئو داخلی را بدانید.

نقش متا برچسب ها در بهبود سئوی داخلی سایت
می توان گفت یکی از مهمترین عوامل در سئوی داخلی صفحات متا تگ هستند. البته برخی از آنها دیگر مانند گذشته مفید نیستند ، اما اگر از آنها به درستی استفاده کنید ، ترافیک وب سایت شما بهبود می یابد.

متا تگ ها به خزنده های موتور جستجو کمک می کنند تا موضوع صفحه شما را بهتر درک کنند.

عناصر م inثر در SEO داخلی یا ON PAGE SEO
متا تگ ها شامل موارد زیر است:

برچسب های عنوان: برچسب عنوان یا تگ عنوان یکی از مهمترین برچسب هایی است که هنگام ایجاد صفحه باید بنویسید. برچسب عنوان چیزی است که در صفحه نتایج Google به مخاطبان نشان می دهید. در این برچسب بیش از 70 کاراکتر قابل نوشتن نیست.
توضیحات متا: توضیحات متا در واقع متن خلاصه صفحه شما است تا کاربر بداند در این صفحه با چه محتوایی روبرو می شود. طول این محتوا نباید بیش از 170 کاراکتر باشد تا در نتایج جستجو و زیر برچسب عنوان به درستی نمایش داده شود. (برای اطلاعات بیشتر در مورد توضیحات متا ، بخوانید توضیحات متا چیست)
روبات ها: با این تگ ، به ربات های خزنده گوگل می گویید که صفحه مورد نظر خود را ایندکس کند یا خیر.
نحوه نمایش برچسب ها و توضیحات عنوان در سرصفحه
بهینه سازی URL
ساختار URL بخشی از SEO داخلی است. با توجه به به روزرسانی های جدید گوگل ، آدرس صفحه شما از قبل مهمتر است. ویژگی های یک URL خوب عبارتند از:

آدرس اینترنتی کوتاه
از کلمات کلیدی در URL استفاده کنید
تاثیر عنوان برچسب در SEO داخلی سایت
محتوای خود را سئو کنید. چرا مردم از وب سایت شما بازدید می کنند؟ به احتمال زیاد به دلیل اطلاعاتی که ارائه می دهید و آنها به دنبال آن هستند. بنابراین باید محتوایی بنویسید که از هر نظر مرتبط است و کاربران آن را دوست دارند. یکی از عواملی که گوگل در محتوای شما به دنبال آن است ، تگ های عنوان است. می توانید در برچسب های عنوان مدیریت کنید. عنوان برچسب ها در واقع تعیین می کند که عناوین اصلی محتوای شما چیست و عناوین کلیدی را از بقیه متن جدا می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰

سئو چیست و چه کاربردی دارد؟


اکثر روش های بازاریابی آنلاین ، مانند تبلیغات و بازاریابی ایمیلی ، تا زمانی که از آنها به طور مداوم استفاده کنید ، ارزشمند هستند و به محض اینکه تجارت خود را متوقف کنید ، با کاهش یا از دست دادن آن کانال بازاریابی مواجه خواهید شد ، اما بازاریابی محتوا و SEO برای کسب و کار. کار شما ارزش افزوده پایداری ایجاد می کند که حتی برای مدت طولانی حتی برای شما سودآور خواهد بود ، حتی بعد از اینکه فعالیت های خود را متوقف کرده اید.

موفقیت در سئو به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد ، اما دستیابی به آن بسیار پایدار خواهد بود و برای مدت طولانی به یکی از مهمترین کانال های بازاریابی شما تبدیل خواهد شد. برای رسیدن به این نقطه ، ما باید استانداردهای SEO را به درستی بشناسیم ، سپس مهمترین فعالیتهایی را که باید برای موفقیت در SEO انجام دهیم مرور می کنیم.

چرا SEO بسیار مهم است؟
63000 جستجوی گوگل در ثانیه انجام می شود.
61 درصد از مشاغل جهان SEO و بازاریابی محتوا را مهمترین روشهای بازاریابی خود می دانند.
به طور متوسط ​​41 درصد از هزینه های بازاریابی شرکت ها به صورت آنلاین هزینه می شود.
46 درصد از جستجوهای Google به مشاغل محلی اشاره دارد.
نرخ تبدیل مشتری و هزینه SEO کمتر از سایر روشها است.
اطلاعات آماری در مورد ارزش بازاریابی SEO
بهترین راه برای یادگیری و پیاده سازی سئو چیست؟
مطالعه دیدگاه متخصصان در پاسخ به این س SEOال که SEO چیست مجموعه ای از اطلاعات و داده های تخصصی را در اختیار ما قرار می دهد ، اما نتیجه گیری از آن و دستیابی به یک استراتژی عملی کمی پیچیده به نظر می رسد. ویدئوی زیر توسط مهندس امین اسماعیلی در دوره سیزدهم کندو ارائه شده است که روند یادگیری سئو از داده تا دانش را توضیح می دهد. در این ویدئو ، تعاریف متخصصان SEO از این مفهوم به عنوان اطلاعات اولیه استفاده شده است.

 

در یک نگاه ، بیش از 200 فاکتور مختلف توسط ربات های گوگل بررسی می شود تا رتبه بندی صفحه در نتایج جستجو مشخص شود. اما اگر کمی دقیق تر همانطور که در فیلم بالا ذکر شد نگاه کنیم ، می توانیم این موارد را به 5 دسته اصلی تقسیم بندی کنیم که عبارتند از SEO ، استراتژی ، تولید محتوا ، ایجاد لینک و تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی.

1- سئو ، ستون فقرات سایت شما شکننده است!
به جرات می توان گفت مهمترین و م effectiveثرترین عامل برای موفقیت یک سایت توجه به استانداردهای SEO هنگام طراحی و کدگذاری آن است. برای درک محتوای صفحه ، ابتدا Google باید به آنها دسترسی داشته باشد و این راه دسترسی مستقیماً به ساختار سایت شما و نحوه کدگذاری آن بستگی دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰